فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

درماتیت

درماتیت چیست؟
 
 
به حالت قرمزی و خارش پوست اگزما یا درماتیت می گوییم یعنی هر گونه التهاب پوست درماتیت ها انواع گوناگونی دارند که به صورت یکسان با شدت متفاوت از یک خارش ساده تا خارش شدید همراه با ترشحات و چرمی شدن پوست همراه است اگر بخواهیم درماتیت یا اگزماهای پوست را بر اساس علت به وجود آمدنش بررسی کنیم بسیار گوناگون هستند.
 
 

https://www.dottorardigo.it/wp-content/uploads/2016/12/mani.jpg
یک نوع آنها به علت تحریک پوست باموادتحریک کننده مثل شوینده ها و موادشیمیایی اتفاق می افتند نوع دیگر به دلیل آلرژی است یعنی شما به نیکل موجوددر بدلیجات حساسیت داریدیا به فلان ماده موجود درجنس لباس یا کفش یا حتی گیاهان خاص حساسیت داریدو اگربه این مواد دست بزنید یا آنها رابه پوست تان نزدیک کنیدبه خصوص اگر عرق کردن هم به این قضیه اضافه شود اگزما ایجاد می کند.
 
نوع سوم اگزما ارثی است یعنی شما به صورت ژنتیکی به دلایل خاصی که خیلی هم مشخص نیست از دوران نوزادی به اگزما مبتلا می شوید این حالت اغلب اتوپیک نام دارد و در کشاله ران زیربغل و دست ها اتفاق می افتداین حالت گاهی خود به خود قبل از سن بلوغ خوب می شود و گاهی هم تا بزرگسالی ادامه می یابد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی