فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

سلامتی پوست

 

سلامتی پوست صورت
 
 
زندگی روزمره و پر استرس سبب می شود تا زمان کمتری را صرف مراقبت از پوست خود در نتیجه پوست شما بتدریج نازکتر شده و چین و چروکهای ریز پدیدار و بالاخره مویرگهای پوستی کاهش یافته و سبب شکنندگی و رنگ پریدگی پوست شما میگردد مراقبت صحیح از پوست می تواند از این اتفاقات پیشگیری نموده و یا این روند را به تاخیر بیاندازد.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTWr6M3zvEom8pD2sc0bubMIBTMgHBuS_xevxoUBJb5I9C5K1SZ&s
 
سعی کنیدتا با عاداتی مهم و ساده پوستی سالم و شاداب را درطی سالهای طولانی داشته باشید یکی از مهمترین روشهای حفظ سلامت پوست مراقبت در برابر نور خورشید است در واقع اشعه ماوراء بنفش عامل ایجاد بسیاری از مشکلات پوستی مانند چین و چروک،کک و مک،خشکی و ضخیم شدن پوست و سرطانهای پوست میگردد.
 
فرآیندپیری پوست درافرادی که سیگار میکشندبسیار سریعتر است به نحوی که تغییرات پوستی در افراد جوان بعداز 10 سال نمایان میگرددسیگار سبب باریکی و کاهش خونرسانی درعروق سطحی وهمچنین سبب کاهش اکسیژن ومواد غذایی پوست مانندویتامین A میگردد که در نهایت الاستیسیتی و کلاژن های پوستی را تخریب مینماید لذا چین و چروک خیلی زودتر نمایان میگردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی