فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

پوست و لیزر

لیزر صورت
 
 
لیزر یک نوع نور برانگیخته شده و پر انرژی است که در شرایط عادی در طبیعت دیده نمی شود ولی با تکنولوژی و وسایل خاص میتوان آن را ایجاد کرد لیزر با نور معمولی تفاوت هایی دارد که این ویژگی ها باعث توانایی وکاربردهای خاص لیزر میشود امروزه لیزر درپزشکی کاربردهای مختلفی دارد و یکی از بیشترین کاربردهای آن در بیماریهای پوستی و زیبایی است.
 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSEvOYXI_Hiq8VbuerRSAcFv_Zk9Ebc677h5kf5-_IW9FkJDQWZ&s
 
به طورکلی بهترین گزینه درمان با لیزر افرادی هستندکه پوست روشن وموهای تیره دارندموهای ضخیم تر ومشکی بهترین هدف برای هر لیزری هستند و به راحتی معدوم می شوند ولی موهای سفید تاکنون جواب مطلوبی به لیزر نداده اند التبه سیستم های جدیدلیزر دارای طول موج های بلندتر همراه با سیستم های خنک کننده پوست استفاده از لیزر برای افراد دارای پوست تیره و موهای روشن را امکان پذیز کرده است.
 
درمان ضایعات وخالهای عروقی:معمولا رنگ این ضایعات قرمز روشن یا تیره است که به کمک لیزر می توان آنها را از بین برد.درمان انواع ضایعات رنگی و رنگدانه ای پوست:رنگدانه های پوست شامل خال های رنگی پوست و خالکوبی می شود که به کمک لیزر میتوان آنها را از روی پوست محو کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی