فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰
پیوراریا میریفیکا
 
 
گیاه پیوراریا میریفیکا (Pueraria mirifica ) یا ( kwao krua ) یک گیاه بومی است که در عمق جنگلهای ناحیه شمالی تایلند یافت می شود. این گیاه به علت خواص متمایزش و اثر بخشی در بین مردم ناحیه سالهاست که شناخته شده و به عنوان قسمت اصلی از طب سنتی ملی مورد قبول واقع شده است. محققان و دانشمندان علم خود و حکمت افراد مسن را برای بدست آوردن نتیجه ی معجزه آسای این گیاه ادغام کرده اند و هنوز هم در دانشگاه ها بسیاری از اساتید گیاه kwao krua در مباحث خود قرار می دهند.
 
https://interjens.com/host/vahidroudaki/14174/bozorg%20konande%20sine-aral.jpg
 
 

گیاه Pueraria mirifica یا kwao krua یک گیاه بومی است که در عمق جنگلهای ناحیه شمالی تایلند یافت می شود. این گیاه به علت خواص متمایزش و اثر بخشی در بین مردم ناحیه سال هاست که شناخته شده و به عنوان قسمت اصلی از طب سنتی ملی مورد قبول واقع شده است….محققان و دانشمندان علم خود و حکمت افراد مسن را برای به دست آوردن نتیجه معجزه آسای این گیاه ادغام کرده اند و هنوزهم در دانشگاه ها بسیاری از اساتید گیاه kwao krua در مباحث خود قرار می دهند.
 

https://salamatweb.ir/wp-content/uploads/2018/09/product-500x500-e1542338467610.jpeg
 
 
در این مطلب بیشتر درمورد فواید عوارض پیوراریا میریفیکا برای بزرگ کردن سینه بانوان و رشد سینه ها و فرم دهی و همچنین برای درمان ریزش مو و دیگر خواص آن برای شما بزرگواران مطلب زیر را آماده کرده ایم که ایمدواریم از مطالعه آن استفاده و بهره کافی را ببرید.
 
 
جهت خرید و یا مشاوره عدد 263011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید
 
 
 
خرید
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی