فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰
مراقبت از پوست و مو
 
 
پس امری طبیعی است که بعدازشامپو زدن و شستن سرتعدادی ازتارهای موهایتان بریزدیا صبح متوجه ریزش موهایتان روی بالش تان شده باشید بعد از حدود سه ماه موی جدیدی جایگزین موی از دست رفته شما میشود افرادی که مصمم اند موهایشان بلند شود باید مدت طولانی 6-8 سال انتظار بکشند.
 

https://www.beytoote.com/images/stories/attire/taking-care-skin-hair22.jpg
 
علت اینکه قسمت هایی از بدن مانند مژه ها موهای کوتاه تری دارند این است که قسمت دوار مو کوتاه تر است برای همین شانس بلند شدن را ندارند موهای پوست سر ماهانه 5 تا 8 سانتی متر رشد می کنند از آنجایی که هر یک از ما حدود 100 هزار موی سر داریم رشدی معادل پنج کیلومتر خواهیم داشت.
 
برای اینکه بهترین مراقبت ها را به عمل بیاورید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:1-شستن مو:پوست سرنیز مانندسایر قسمت های دیگر پوست چربی تولید می کند به همین خاطر نیاز به شستن دارد اغلب افراد باید حداقل هفته ای دوبار موهایشان را بشویند مو را می توان با صابون شست اما آب کشیدن آن سخت است از شامپو که شامل مواد شوینده،صابون،آب و روغن میشود استفاده کنید.
 
ادامه مطلب رو فردا میتونید در همین وبلاگ دنبال کنید
                                                                                 

نظرات (۱)

  • نیاز صالحی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی