فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰
خطوط پوستی چیست؟
 
 
استریا یا خطوط پوستی:خطوط تقریبا فرو رفته پوستی است که بیشتر در نواحی تحت کشش به وجود می آید این عارضه بسیار شایع است ودربسیاری اززنان سنین جوانی ودر دوران بارداری دیده میشودبا شروع بلوغ جنسی دربدن تحت تاثیرافزایش هورمونهای جنسی تغییراتی به وجود می آید.
 

http://media.ebaarat.ir/Original/1396/11/05/IMG11111183.jpg
 
علاوه بر این تغییرات تغییرات دیگری نیز به وقوع می پیوندد که از این گروه می توان به ایجاد خطوط پوستی اشاره کرد با شروع بلوغ جثه افراد به طور سریع رشد می کند و این رشد در دخترها بارزتر است چون رشد سریع است پوست توانایی وفق دادن خود با این جثه را ندارد و در نتیجه به علت شکستگی در فیبرهای الاستین که مسئول کشش پوست هستند پوست در نواحی تحت کشش دچار خطوطی می شود و معمولا به رنگ سفید براق در می آید.
 
برای پیشگیری می توان از آماده کردن پوست برای افزایش وسعت آن با چرب کردن و ماساژ دادن مکرر سود جست البته در مواردی می توان از ویتامین E و کرم های موضعی آمونیوم لاکتات با درصدهای متفاوت و ترتینوئن برای پیشگیری استفاده کرد که باید تحت نظر پزشک تجویز شود و نیاز به پیگیری و مراقبت پزشک مربوطه دارد.

نظرات (۱)

سلام

اگر به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند هستید این دعوت نامه برای شماست.

یادگیری زبان انگلیسی بدون نیاز به حفظ کردن واژگان

در صورت تمایل از لینک زیر وارد شوید.

http://bit.ly/37XUDJ8

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی